Circuit ID teweten komen

Koyan
Member
Member
Berichten: 90
Lid geworden op: 12 Apr 2005

Circuit ID teweten komen

Berichtdoor Koyan » 23 Feb 2017, 14:03

Hoi,

Ik heb momenteel een Scarlet Internet Loco abonnement, met raw copper dus. Ik zou de Circuit ID van mijn lijn te weten moeten komen. Via telefoon wil Scarlet deze echter niet geven, en op mail reageert men helemaal niet. Volgens de website is hun klantendienst altijd te bereiken via [email protected], maar deze mailbox wordt blijkbaar niet eens gechecked.

Is iemand hier er al eens in geslaagd dit van Scarlet te weten te komen? Of kent iemand nog een andere weg hen te contacteren, rechtstreeks naar hun technische dienst bijvoorbeeld?

Thx!

MarkDM
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1280
Lid geworden op: 25 Sep 2007
Locatie: Berlare (O-Vl)

Re: Circuit ID teweten komen

Berichtdoor MarkDM » 23 Feb 2017, 14:57

Dat is hier al dikwijls uitgelegd. Zoek eens op "1924" in het forum.
Voip: 3StarsNet met Linksys SPA3102
Internet: Belgacom Comfort met Fritzbox 7360
TV: Telenet CI+ en TV-Vlaanderen op Xtrend met Open-Pli

Koyan
Member
Member
Berichten: 90
Lid geworden op: 12 Apr 2005

Re: Circuit ID teweten komen

Berichtdoor Koyan » 23 Feb 2017, 15:06

Nee, met 1924 kom je je virtueel lijnnummer te weten. Ik zoek mijn Circuit ID, dat is een 12-cijferige code. Dit is niet hetzelfde.

Gebruikersavatar
James.
Premium Member
Premium Member
Berichten: 518
Lid geworden op: 20 Okt 2008

Re: Circuit ID teweten komen

Berichtdoor James. » 23 Feb 2017, 20:31

Ik heb het in november nog via e-mail gevraagd aan Scarlet en ze hebben mooi geantwoord. Het heeft wel enkele werkdagen geduurd vooraleer ik antwoord had.

Steven7
Pro Member
Pro Member
Berichten: 395
Lid geworden op: 07 Aug 2004
Locatie: Veerle

Re: Circuit ID teweten komen

Berichtdoor Steven7 » 23 Feb 2017, 23:13

Koyan schreef:Hoi,

Ik heb momenteel een Scarlet Internet Loco abonnement, met raw copper dus. Ik zou de Circuit ID van mijn lijn te weten moeten komen. Via telefoon wil Scarlet deze echter niet geven, en op mail reageert men helemaal niet. Volgens de website is hun klantendienst altijd te bereiken via [email protected], maar deze mailbox wordt blijkbaar niet eens gechecked.

Is iemand hier er al eens in geslaagd dit van Scarlet te weten te komen? Of kent iemand nog een andere weg hen te contacteren, rechtstreeks naar hun technische dienst bijvoorbeeld?

Thx!


Een tijdje terug heb ik ingebeld om het te weten te komen. Ze wilden het ook niet zeggen. Vervolgens heb ik gezegd dat dit een wettelijke verplichting is en dat ik klacht ga indienen bij de ombudsdienst. Ik had dan enkel nog de naam nodig van degene die ik aan de lijn had.
Ineens lukte het wel om die nummer te geven.


Terug naar “Scarlet (SurfADSL, Tiscali, dxADSL)”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 gast